Vi trenger DEG i styret i Fenstad Fotballklubb

Av PÃ¥l Anders, 21.09.2015

Fenstad Fotballklubb består av frivillige entusiaster som ønsker å jobbe for bygda vår.

I dag er det flere personer i styret som sitter på mange verv, og det blir til tider stor arbeidsmengde på enkeltpersoner.

Derfor ser vi etter personer som har et engasjement for barn og unge i Fenstad, og ønsker og arbeide med å utvikle klubben videre.

Flere av styremedlemmene har sittet i mange år, og det er stadig behov for nye impulser og ideer for å skape gode tilbud og muligheter.

Styret har i dag omtrent 7-10 styremøter i året ved behov, samt fordeling av oppgaver ved arrangementer i regi av klubben.

Oppgaver i klubben spenner fra praktiske ukentlige gjøremål til langsiktig strategisk planlegging, så her vil det være noe for alle.

Mer informasjon om organisasjonen kan du finne under "klubben" i menyen.

Vil du høre mer om hvordan du kan bidra, ta kontakt!

PÃ¥l Anders Johnsen

pajohnsen@pateco.no